گرما سرما

درباره هواساز بیشتر بدانید!

درباره هواساز بیشتر بدانید!

هواساز چیست؟

دستگاه هواساز (AIR HANDLING UNIT) که به اختصار آن را با (AHU) نمایش می دهند از مهمترین تجهیزاتی است که برای تأمین هوای مطبوع و سالم با امکان کنترل و تنظیم دما و رطوبت، عمل فیلتراسیون، کنترل توزیع و حرکت هوا در فصول سرد و گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. 

+ نوشته شده در  شنبه 29 شهريور 1399ساعت 12:39  توسط ح.ش 

انواع و قیمت سختی گیر رزینی

انواع و قیمت سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی

قبل از اینکه به بیان نکات مهم در مورد قیمت سختی گیر رزینی بپردازیم، بهتر است شناختی مقدماتی و پایه ای در مورد این دستگاه داشته باشیم تا با انواع و قیمت سختی گیر رزینی تا حدودی آشنا شویم. دستگاه سختی گیر، وسیله ای است که معمولاً از آن برای سختی زدایی آب استفاده می شود. 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 27 شهريور 1399ساعت 12:21  توسط ح.ش 

با دستگاه تصفیه آب آشنا شوید !

با دستگاه تصفیه آب آشنا شوید !

مصرف آب آشامیدنی سالم نیاز طبیعی بشر است. حفظ کیفیت آب آشامیدنی از زمان‌های دور تا به امروز نقش بسزایی در تامین سلامت زندگی بشر داشته است. عوامل عفونی، مواد شیمیایی سمی و مواد رادیولوژیک می‌توانند باعث آلودگی آب آشامیدنی شوند. طی سال‌های اخیر، کشورهای پیشرفته به دنبال راهکاری برای حفظ کیفیت آب آشامیدنی بوده‌اند و به همین خاطر سراغ دستگاه‌های تصفیه آب رفته‌اند. آب جزو نیاز اساسی بدن است که ضامن سلامت بشر محسوب می‌شود.

+ نوشته شده در  شنبه 22 شهريور 1399ساعت 13:19  توسط ح.ش 

آشنایی با نردبان استخری و قیمت آن

آشنایی با نردبان استخری و قیمت آن

همان طور که می دانید نردبان استخر جهت ورود و خروج به استخر و احیاناً استراحت شناگران مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های مختلفی از نردبان ها برای استخرهای مختلف وجود دارند. نردبان هایی هم مختص افراد معلول و هندریل هایی برای نردبان های استخر وجود دارد که

+ نوشته شده در  پنجشنبه 20 شهريور 1399ساعت 12:00  توسط ح.ش 

آشنایی با هیتر تابشی و کاربرد آن

آشنایی با هیتر تابشی و کاربرد آن

در این مقاله قصد داریم درباره برخی از مهمترین مزایا، مصارف و کارکرد تجهیزات گرمایشی تابشی صحبت کنیم.

طبیعی است تأمین گرمایش فضاهای بزرگ که عمدتاً غیر مسکونی هستند، مسئله مهمی است و از آنجا که این مسئله بر اساس نوع کاربری و ساعات کار طولانی، به ویژه در فصول سرد اهمیت مضاعف پیدا می کند، ....

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 شهريور 1399ساعت 12:15  توسط ح.ش 

جایگاه سیستم تهویه مطبوع مدرن

جایگاه سیستم تهویه مطبوع مدرن

کنترل سیستم‌های تهویه و خنک کننده اگر با تنظیم دمای محیط در موقعیت و ساعات مختلف همراه گردد می تواند ضمن صرفه جویی مناسب در هزینه‌های انرژی راحتی و آسایش بسیاری را به دنبال خود داشته باشد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 3 شهريور 1399ساعت 14:53  توسط ح.ش 

کاربرد پمپ های سانتریفیوژ

کاربرد پمپ های سانتریفیوژ

در این مقاله قصد داریم راجع به یکی از تجهیزات کاربردی در صنعت و شبکه آبرسانی یعنی خانواده پمپ های سانتریفیوژ  مطالبی را بیان کنیم.​

+ نوشته شده در  دوشنبه 3 شهريور 1399ساعت 14:35  توسط ح.ش 

آشنایی با انواع و کاربرد یونیت هیتر

آشنایی با انواع و کاربرد یونیت هیتر

در اینجا قصد داریم با یونیت هیتر به‌عنوان یکی از دستگاه‌های کارآمد گرمایشی آشنا شویم. ما در این مقاله انواع یونیت هیتر‌ها را بررسی خواهیم کرد و نکات مفید برای انتخاب بهترین یونیت هیتر‌ مناسب را خواهیم دانست. برای این منظور با ما همراه باشید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 2 شهريور 1399ساعت 13:42  توسط ح.ش 

آشنایی با کاربرد هواساز

آشنایی با کاربرد هواساز

دستگاه هواساز (AIR HANDLING UNIT) که به اختصار آن را با (AHU) نمایش می دهند، از مهمترین تجهیزاتی است که برای تأمین هوای مطبوع و سالم با امکان کنترل و تنظیم دما و رطوبت، عمل فیلتراسیون، کنترل توزیع و حرکت هوا در فصول سرد و گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد.

+ نوشته شده در  شنبه 1 شهريور 1399ساعت 12:19  توسط ح.ش